Et helt nyt brand rulles ud | Rosendahls

Et helt nyt brand rulles ud

I efteråret 2017 skiftede energi-giganten DONG Energy navn til Ørsted.

I forbindelse med navneskiftet til Ørsted blev der lanceret et nyt logo og en ny brand-identitet, og Stibo Complete fik opgaven med at rulle den nye identitet ud på alle flader.

Fordi navneskiftet kunne påvirke DONGs værdi, blev Stibo Complete underlagt tavshedspligt i forbindelse med samarbejdet. Det betød, at der indledningsvist blev indgået en fortrolighedsaftale med DONG, der blev underskrevet af alle involverede medarbejdere og dækkede alle deres opgaver i forbindelse med navneskiftet. 

Stibo Complete - Et helt nyt brand rulles ud

Mange forskellige ydelser i spil

I forbindelse med navneskiftet stod Stibo Complete for en lang række forskellige opgaver, både i forhold til produktion og opbevaring af materiale.

  • Visitkort med nem online bestilling
  • Brochurer
  • Serviceaftaler
  • Leveringsbetingelser
  • Bannere og flag
  • Stempler
  • Klistermærker
  • Brevpapir og kuverter
  • Lageropbevaring
Stibo Complete - Et helt nyt brand rulles ud

Visitkort on-demand

Med oprettelsen af en visitkort-portal har alle Ørsted-medarbjedere rundt om i verden fået mulighed for at bestille nye visitkort online - helt efter løbende behov.

I portalen kan man både lave individuelle bestillinger eller uploade et excelark med oplysninger på mange medabejdere for massebestilling. 

Man vælger selv, hvor i verden bestillingen skal leveres. Så står Stibo Complete for hurtig produktion og forsendelse.

På den måde er det blevet utrolig nemt og enkelt altid at have visitkort, der er up-to-date, på tværs af den verdensomspændende virksomhed.

Stibo Complete - Et helt nyt brand rulles ud
Stibo Complete - Et helt nyt brand rulles ud

Relevante cases