Godt tryk bringer produkterne til live | Rosendahls

Godt tryk bringer produkterne til live

Hvert år udgiver Bang & Olufsen et Brand Magazine, der fungerer som både magasin og produktkatalog. Det distribueres verden rundt til de mere end 600 Bang & Olufsen forhandlere - og sendes derudover til kunder og partnere.

Magasinet produceres i 10 sprog og i et oplag på omkring 300.000 eksemplarer.

”Vi forsøger at fastholde en virkelig god kvalitet i vores tryksager, samtidig med at vi skaber en vis form for genkendelighed i vores udtryk. Udfordringen er konstant at forbedre os, og her er Stibo en god partner. Det fysiske udtryk skal gerne matche vores produkter i niveau - og det taktile element kombineret med flotte farver er enormt vigtigt. Det gode tryk bringer vores brand og produkter til live - og det er helt afgørende,” siger Helle Hagen Larsen, Global Marketing Project Manager.

Stibo Complete - Godt tryk bringer produkterne til live
Det gode tryk bringer vores brand og produkter til live - og det er helt afgørende
Helle Hagen Larsen
Global Marketing Project Manager
Stibo Complete - Godt tryk bringer produkterne til live
Stibo Complete - Godt tryk bringer produkterne til live

Magasinets indhold

Magasinets indhold skabes internt hos Bang & Olufsen - i tæt samarbejde med deres kreative bureau. Det typiske indhold er artikler omkring produkter, baggrundshistorier fra de kreative processer, portrætter af spændende mennesker og firmaer - og masser af anekdoter fra virksomhedens mere end 90 år på markedet.

Stibo Complete - Godt tryk bringer produkterne til live

Relevante cases