Hybels nye katalog vækker boligdrømme | Rosendahls

Hybels nye katalog vækker boligdrømme

Når Hybel gør boligdrømme til virkelighed, er kvaliteten og oplevelsen helt i top – hvilket byggefirmaets nye katalog også afspejler. 

Kataloget på 102 sider indeholder alt fra plantegninger og inspiration til information om Hybels byggeproces. Der blev stillet høje krav til skarpheden i de små detaljer på både plantegninger og billeder – og der var et særligt ønske om et eksklusivt udtryk, som kan mærkes, når du sidder med kataloget i hænderne.

“Vores katalog skal afspejle Hybels produkt og identitet – det skal skille sig ud og gøre et rigtig godt førstehåndsindtryk. Det har Stibo Complete absolut været med til at sikre.”
Carsten Jæger Nørbjerg
Salgs- og marketingsdirektør, Hybel
Stibo Complete - Hybels nye katalog vækker boligdrømme
Stibo Complete - Hybels nye katalog vækker boligdrømme

Der er tænkt over enhver detalje

Hybel har valgt papirkvaliteten Munken Kristall, som med sit ubehandlede og eksklusive udtryk danner grundlag for en optimal visning af fotos og detaljer. Papiret står knivskarpt i hvidbalancen og har en unik softness. Oplevelsen af kataloget toppes med en flot soft touch kachering på omslaget, der også er udført med en udstansning af Hybels ikoniske tankeboble, som fungerer som blikfang på forsiden.

For optimal holdbarhed er kataloget limbundet med flexbind og 4-buk. Og som en ekstra detalje er der placeret en gennemsigtig plastiklomme på side to til byggerådgivernes visitkort. På den måde fungerer kataloget som et uundværligt og elegant salgsværktøj.

Stibo Complete - Hybels nye katalog vækker boligdrømme

Samarbejde på tværs af bureau og trykkeri

Samarbejdet omkring vores nye katalog har været rigtig godt. Med vores reklamebureau Superego som bindeled, føler vi, at vores DNA og værdier kommer til udtryk på bedste vis. Stibo Complete har levet op til vores forventninger hele vejen igennem – og vi får stor ros for kataloget hos vores kunder,” siger Carsten Jæger Nørbjerg.

Relevante cases