Rød tråd fra produkt til katalog | Rosendahls

Rød tråd fra produkt til katalog

Lige siden Lyngby Porcelæn blev til i 1936, har de enkle, elegante linjer været med til at skrive dansk designhistorie. Stibo Complete har produceret Lyngbys seneste brand book, der har et helt unikt udtryk.

Det særlige ved dette katalog er omslaget, der med 3D-præg ligner en “rigtig Lyngby-vase”.

”Vores kendetegn er vores brands og produkter, og det er afgørende for os, at vores tryksager matcher vores smukke produkter og bringer disse til live. Vi arbejder ud fra en 360 graders filosofi for at sikre genkendelighed og ensartet synlighed, uanset hvor vi møder kunden. Her spiller vores kvaliteten af vores tryksager en stor rolle, hvor særligt gengivelse af stofligheden, farverne og stemningen i billedet, er meget vigtig for os,” siger Margit Friis, Head of Marketing & E-commerce.

 
Stibo Complete - Rød tråd fra produkt til katalog
Det er afgørende for os, at vores tryksager matcher vores smukke produkter.
Margit Friis
Head of Marketing & E-commerce
Stibo Complete - Rød tråd fra produkt til katalog
Stibo Complete - Rød tråd fra produkt til katalog
Stibo Complete - Rød tråd fra produkt til katalog

Høj kvalitet i stort oplag

Magasinets indhold skabes internt hos Rosendahl Design Group - i tæt samarbejde med deres kreative bureau. Kataloget produceres i et oplag på 15.000 eksemplarer.

Relevante cases